Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 19:09:56
Oj, bet čia jau netiesioginis poveikis. Argi vyriausybė uždraudė parduotuvėms dirbti 0-24? Lygtai ne. Čia jau pats tas privatus verslas sugalvojo, kad dėl vienos atsitiktinai nupirktos banbonkės neapsimoka laikyti atidarytą parduotuvę.

O jei bombonkių po vidurnakčio nemiegantiems vaikams paklausa išaugs, tai žiūrėk gal kokia IĮ nuspręs dirbti ir tiekti pasiūlą. Arba galima gi amerikinį modelį paimti, kai 0-24 vaistinėse faktiškai einama apsipirkti tokių skubaus vartojimo nemedicininių prekių :))

Tad bonbonkę tu nusipirksi tame kioske su 20% antkainiu (už tai, kad neplanuoji savo gyvenimo), alaus tu nusipirksi pas taksistą 100% brangiau (už tai, kad neplanuoji), o nuo rytojaus tu jau žinosi, kad alučio į barą reikia nusipirkti šiandien vakare, o ne naktį.

Pateisinčiau tave tuo atveju, jei tu fiziškai negali sutalpinti tokio kiekio alkoholio pas save namie, kurį suvartoji per vieną naktį. Bet galiu duoti ranką nukąsti, kad įvairių talpų butelių su >0% alkoholio pas tave šią sekundę yra tarkim ~14-20. Pas pijokus tai maksimum būna 0.4 Litro užkasta kur nors divane nuo žmonos akių. O pas mane guli apie 6 talpos, kurios faktiškai ir nebus išgertos per šiuos 2009 metus (nes nemėgstu - kiti atsinešė ir negėrė, arba "dovanojo", arba atsidėkojo), apie 4 talpos, kurios yra greito naudojimo (dutrys alaus, brendis, vermutas ar šampė ar baltas p.saldus vynas), ir tarkim kokia 3-4 talpos gurmaniškos, tačiau lėto vartojimo (degustacijai, vaišinimui, atgaivai, mėlynoms nuotaikoms, raudonoms nuotaikoms, etcetc).

Juk tu tik bijai tų riebių plaukuotų čiliako apsauginio rankyčių tavo apatiniuose. O alkoholio blokada tau negresia :))))