Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Dex
Data: 2009-02-06 11:57:52
is tamstos ironijos matosi, kad esate priesininkas ivairiu kvailu
draudimu, ir nepritariate jiems apskritai. Ar as klystu?

Bet pries kuri laika diskusijoje apie dirzus labai stipriai oponavote
man, visaip palaikydamas nuomone, kad versti zmogu segtis yra geris...o
uz nesegimasi teisiu atemimas (suprask, DRAUDIMAS vairuoti) irgi yra jega.

Tai kaip cia gaunasi?

Dex