Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Dex
Data: 2009-02-06 08:55:13
Nesutinku su pavyzdziu dalinai del to, kad naktimis is tiesu vazineja ne
tik pacukai. Nekalbant apie spec. tarnybas (gaisrine, greitoji, taksai
ir t.t.), paciam tenka kartais darbe uzsisedeti iki isnaktu, o gyvenu
toli ir su taksu neprivazinesi, tai ka tokiems kaip as tektu daryti?

Netinka sakyti, kad "padorus zmogus susitvarko reikalus iki tokio laiko".
O jei tavo zmona isskrenda i emyratus, ir tu ja turi nuvezti i oro uosta
4 ryto? Kas tada?

Tai yra labai trumparegiskas poziuris, itakotas gyvenimo miestuose.
Nepamirskit, kad miestai, tai dar ne viskas. O vazinejimas is kitu
lietuvos kampeliu su taksi - bus neprotingai brangus.

Is kitos puses - as tada uzsidesiu plafona ir vazinesiu kur man
reikia.... :P

Taciau as nesu pries "Stop karui keliuose" Jei jau reikia apmazinti
vazinetoju skaiciu - prasau - ivedam naktini mokesti. Nusipirkai vinjete
ir vazineji. Bet kokiu atveju bus pigiau, nei su taksu, o ir pacuku
dalis atkris. Baudos galetu buti neadekvaciai dideles. Ir dar reiketu
paskelbti "Stop korupcijai"

Dex