Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: ip log
Data: 2009-02-06 08:42:28
Bent jau is spaudos rasliavu galima teigti kad po praeitais metais
pradetu draudimu alkoholio vartojimas zenkliai sumazejes. Galetum
sakyti kad visi perka is bobuciu, bet medikai taip pat raso kad
apsinuodijimo alkoholiu stipriai sumazeje, ypac jaunimo tarpe. Jaunimas
degtinele dar ne visi geria, o fizo bobute neisvirs.
Tai gal kazka dave tie draudimai? Dar vakar degtindariai verke kad
vartojimas sumazejo stipriai. Man rodos tuo reikia tik dziaugtis. Ir
gerai kad is valdzios jokios reakcijos nebuvo.

Prisimink kaip buvo del rukymo baruose. As kas diena nerukau, bet
kabake sutraukdavau kartais ir puse pakelio per vakara. O dabar
kabakuose niekas neruko ir net kazkaip madinga pasidare sakyti kad
meciau rukyti.

It happens that Linas Petkevičius formulated :