Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-05 17:51:54
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gmf18k$nnt$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>>

> Padeda. Iki tam tikros ribos. Todel reikia ziureti price/performance

tai lygiai taip pat sekmingai galima gincytis (imant kaip pavyzdzius atskirus atvejus),
kad nepadeda.
kas lakste tas laksto - duoda kysi ir toliau laksto.
va radarai jau padeda, kysio neikysi.

> koefizienta. Pagal mane sio draudimo naudingumas kazkur apie 0,01
> simtabaleje sistemoje. Pijokas nusipirks uz tiek pat ir toki pati kieki,
> eilinis megejas mokes daugiau ir vistiek nusipirks. Galim lazintis, kad jei
> bus priimta sita bybiene, ash sesiu nakti i penkis atsitiktinius taksi
> automobilius ir atveshiu penkis degtines butelius. Nu su geru vynu bus
> blogiau, bet pofig - uztat kovojam.

nu galim laisvai lazintis.
buvo - uzsimanei alaus - nuejai i degaline, nusipirkai.
dabar - uzsimanei alaus - paskambini taksi - pasako 50lt - pasiunti juos ir eini sulciu gert.
kai kuriose degalinese nakti eile net budavo prie alkoholio. manai visi jie dabar laisvai
ims moketi kelis kart brangiau? ar manai taksistai is altruizmo uz dyka vezios?