Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Dex
Data: 2009-02-06 09:17:55
alkoholis is principo yra blogis, tuo metu kai vazinejimas - ne.
Jei girtam suteiksi galimybe pirkti brangiau, jis vis viena pirks. Tai
yra grynai pasipinigavimas, ir jokios soc. naudos tai neduos, nes vaikai
liks be bonbonkiu, nes visos babkes bus pragertos per nakti.

Tuo metu, kai vazinejimu kontroliavimas piniginemis priemonemis yra
normalus visam pasaulyje dalykas. Pvz. mokamos stovejimo aiksteles ir t.t.