Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 16:19:16
Bet jei padarys įstatyminę išimtį vynui, tai kioskelyje su staliukais nusipirksi atidarytą rašaliuko butelį, padarysi mažą gurkšnelį - ir neši sėbrams.

Tu teisus, bet kokia išimtis - tai tik nauja skylė gudresniems. Yra dvi paprastos galimybės:

1. uždrausti bet kokią prekybą alkoholiu po 22 val. Net ir baruose. Net ir vaistinėse, jei netyčia sugalvojai, kad naktį reikia mamai taures ant nugaros pastatyti, o skruzdžių spiritas baigėsi. Ir kvepalais bei odekolonais neprekiauti. :)
2. Pasispausti ir išlakti visą nusipirktą vyną :))) Ir ilgiau pasėdėsit, gal dar deserto netyčia užsisakysit, vis šiokios tokios papildomos įplaukos į biudžetą nuo apyvartos.