Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Dex
Data: 2009-02-06 12:00:44
stai kaip gaunasi,

as esu uz tai, kad nevazinetu girti, bet as galeciau vazineti
neuzsiseges, nes manau, kad pavoju mano gyvybei kelia daugiausiai
neblaivus zmones.

Tamsta uz tai, kad girti vazinetu (netiesiogiai, bet matematines
dedukcijos metu isvedant :D), o kad nuo ju nukenciantys nenukentetu -
reikia versti segtis dirzus.

Paradoksalu.

Dex