Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 11:17:00
Mano asmenine nuomone, tai atėjai, pagėrei, ir nėr čia ko namo nešiotis. :) Dėl štampavimo - liuks idėja. Per jaunas aš, neteko gerti tarybiniuose restoranuose, nežinojau. :)

Man pvz dabar su tuo įstatymu visai gerai. Aišku, kartais 23.00 pamatai, kad Carlsberg šaldytuve nebebėra. Ir nenubėgsiu iki šalia esančios 0-24 maximos. O bet tačiau, pomidorų sultys irgi gerai eina.
O nauda - ta kiaurą parą dirbanti magsima galų gale užsidarė naktimis. Be abejo, prarandu malonumą pasivaikščioti po prekybos salę 01val. nakties ir paspoksoti į treninguotus apsmurgusius dauniukus su buteliais ir nusitašiusias kekšytes suplėšytom kolgotkėm. Bet užtat dabar normaliai netrukdo magsimos šviesos paspoksoti į saturno žiedus šaltais žiemos vakarais iš balkono. :)

skelbiu NE alkogoliaus pardavinėjimui iki išnaktų. Užteks lakti, lai eina kruštis, kol dar ne visai gatovi. Gal daugiau staTIbininkų prigimdys mano augančių vaikų kartai.

Nemanau, kad pernelyg arogantiškai parašiau. Kas nenorės, tas neįsižeis :)))
Johnas.