Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-06 10:36:42
Grynai pafilosofavimui - "sveikas protas" teisinėje valstybėje yra daugumos uzurpuota valdžia primetinėti kitaminčiams savo požiūrį.
Psichų valstybėje sveikieji yra nenormalūs, ir juos reikėtų laikyti Žiegždriuose. :)
Pavyzdžiui, kodėl azijatams haremas yra norma, o vat jau mums - tai išsigimimas? Todėl kad katalikų bažnyčia taip pasakė? Betgi pas mus nėra valstybinės religijos :) Ar negali atsitikti taip, kad po 20 metų ir pas mus tai būtų norma, o ne nusikaltimas?

Kol kas matome tik kelis požiūrio taškus, ir kuris "geresnis" - fig znaet.:) Naktinis važinėjimas automobiliu nebūtinai yra mažesnis blogis už naktinę prekybą alkoholiu. Leidimas turėti tik vieną žmoną nebūtinai yra didesnis gėris už haremus. Nėra teisybės pasaulyje, nėra :))))