Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-05 20:00:27

> Tad bonbonkę tu nusipirksi tame kioske su 20% antkainiu (už tai, kad
> neplanuoji savo gyvenimo), alaus tu nusipirksi pas taksistą 100% brangiau
> (už tai, kad neplanuoji), o nuo rytojaus tu jau žinosi, kad alučio į barą
> reikia nusipirkti šiandien vakare, o ne naktį.

Pas  mane  taigi kapeiku nebeliks ant banbonkiu...

Imam kita pavyzdi.

Stop karui keliuose. Nuo 8 iki 22  valandos leidziam vazineti tik taksams ir
autobusams. Padorus zmogus visus reikalus susitvarko iki tokio laiko. Tegu
sedi namo ir vaikus daro. Vistiek nakti pgindinai tik jaunimelis katalinas.
Ir daugiausia neblaiviu nakti ir avariju. Naktines maksimas galesim uzdaryt,
net sybmarinai be eiles bus. Naktinis  transportas butu pateisinamas tik
tada, jei LT bet kokio keliones tikslo nebutu galima pasiekti per 12 val.

Sekantis etapas - uzdraus vairuot boboms. 50 proc. vairuotoju IMHO jau
bobos. Uzdrarudziam ir kamsciu problema jau isspresta, arba bent jau
smarkiai sumazes. O jeigu tai suveiks, reiskia jos ir buvo kaltos.