Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Skersinis
Data: 2009-02-05 16:11:31
Nesakau kad geresnė ar blogesnė. Juk įstatymai ir kuriami tam, kad
visuomenės elementai gyventų pagal taisykles.  Bet atsiranda gudresnių. Pvz.
kaip tu jaustumeis, jei vidurnaktį susistabdai taksą,  ir į jį atsisėda
pribėgęs vyrukas ir nuvažiuoja, o tu lauki kito? įstatymai lygtais ir
nepažeisti, o snukin duot norisi.