Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: buran
Data: 2009-02-06 13:15:34
Taisyklės taisyklėm nelygu.
Pagal taisykles, asmuo nusipirkęs alkoholio dėžę iki 22:00 gali gerti,
o po 22:01 - nebegali ?
Aš nepritariu kordebaletams per naktis, bet nelogiškai kažkaiptai :/
Teisingai gaunasi pagal pranašą Mahometą - visai gerti negalima :P
Ir žmonas kelias turėt :D

Skersinis has brought this to us :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net