Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 18:50:16
Sorry, ieškom tinkamesnio pavyzdžio, myžimas nelabai tinka. :)

22-08 val boikotas prekybai reiškia, kad kandis, kuris nekontroliuoja savęs, ir kuriam reikia DABAR papildomų prisilakimo priemonių, bus apsunkintas. Na, tai kaip laisvės atėmimas ar areštas ar laisvės apribojimas. Kalėjime irgi gali gauti narkotikų, bet tikriausiai sunkiau, nei būnant laisvėje tarp saviškių.

Aš tavo alegoriją pervadinčiau į tokią: Tai lyg baseino uždarymas/uždengimas tarp 12-14 val, su tikslu, kad į jį negalėtų myžti niekas.
Tokiu atveju normalus žmogus susilaikys arba dašliauš iki tūliko, o lopas be abejo bandys ieškoti tamsesnių pakampių.
Vieną skylę uždengei - kitoj bėga. Bet bėga - spėjamai mažiau. Be abejo, baseino uždarymas 2 valandom pagadina nervus tiems keliems normaliems, kurie tikrai tikrai norėjo pasimaudyti ir kurie tikrai tikrai nemyža.

Sutinku, faktiškai tai lyg bandymas sumažinti oficialius pardavimus, o ne kova su alkoholizmu. Bet nėra dūmų be ugnies.
Taigi tolimesniai žingsniai - pakampių apšvietimas ir apsauga, kad sugaudyti visus nenormalius, mežančius ten.