Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 17:51:56
Matai, aš kažkodėl galvoju, kad šios priemonės ne vien tik kovai su alkoholizmu.
Alkoholikas be abejo, ras kur prisilakti, o normaliems žmonėms tas įstatymas - nepatogus.

O bet tačiau, draudimas žudyti lygiai taip pat neneša 100% sėkmės. Degradas ar taip ar taip kažką nužudys ir su draudimais, ir be.
O vat normaliems žmonėms šis draudimas - irgi kaipo nepatogumas. Negaliu sau leisti kai LABAI LABAI norisi nužudyti kokį šiknių, kuris skriaudžia mano vaikus, ar akivaizdžiai yra našta mano kaimui.
Tačiau statom klausimą rakom ir žiūrim iš apačios - draudimas žudyti iš dalies apsaugo tave patį, kad koks nors padoriam restorane padauginęs šiek tiek silpnesnių nervų žmogelis nepradėtų šaudyti nei iš šio nei iš to į visus. O degradams po kojomis nesipainioti jau kaip nors galima bandyti.

Pritaikius tą patį alkoholio prekybai - antrinis poveikis turėtų būti tas, kad patys žmonės yra bent iš dalies bandomi apsaugoti nuo jų pačių prisigėrimo. Netyčinio ar pan. Apdairus žmogus nusipirks iš anksto, ir nieko niekad nepritrūks.
O naktinė prekyba juk iš esmės yra kas? Tai tik "pasipildymas atsargų", arba "nutrūktgalviška idėja prisilakti, kuri šovė tik DABAR, o ne prieš valandą". Jei planavai gerti - prašom, niekas tavęs nesustabdys. Nėra labai daug tokių žmonių, kurie iki 22 val niekaip nesugebėtų nusigauti iki prekybos centro.

Kasamės giliau. T.y., aš sau asmeniškai minusą radau tik jau anksčiau minėtą - kai man 23 val staiga šauna noras gurkšniui alaus.

Pliusai:
1) magsima prie manęs nustojo dirbti 0-24. Gerai pagalvojus, tai visgi pliusas. Nes "každyi durak po svoemu s uma sxodit", ir jei nebūtų kas sustabdo, žmogus gali ne tik daug namų pastatyti, bet ir išpindėti bei iš proto išsikraustyti. Susilaikyti kartais sveika.
2) naktį keliuose bent šiek tiek (ok ok, teoriškai) mažiau vairuotojų su 0.3-0.7%%, kurie stiliuje "tai kiek gi čia gėriau, normaliai, davairuosiu gi".
3) Man bent jau hipotetiškai atrodo, kad sunkiau dabar kiemuose vogti magus, kuriuos galbūt prastumi čia pat prie magsimos laukiantiems taksistams, ir praperki alkogolį toje pačioje maksimoje ar degalinėje.
4) Kaip jau kažkas minėjo - apsiprekiavimas normaliems naktibaldoms žymiai malonesnis (degalinėse + 0-24). Nes pats pamenu, kaip atvažiavus submarino, tekdavo laukti prie langelio tarp nemalonios būklės kandžiulnikų ir treninginių. Tikiuosi dabar ten ramu.

Šnekant dar toliau - tai aš 100% pateisinu mokesčius ir akcizus už tabaką, nors pats deja rūkau ir dar nemetu niekaip. Geriau jau būtų paskata mesti, jei kainuotų pakelis 12-15Lt, (tai per metus tarkim pabrangimas man būtų apie 2-2.5KLt), negu dabar sušiktą sodrą šerti... :(

J.