Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-03 15:05:31
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h2krp3$ep8$1@trimpas.omnitel.net...

> Matai, ash su dauguma tavo argumentu sutinku, arvba bent jau laikau, kad
> jie turi teise buti uzsakitomi uz rimtus. Taciau, teiseja nuejo
> lengviausiu keliu. Jeigu atmesti beletristika, jos argumentas buvo
> paprastas - "tevas dirba - todel vaikas motinai". Mane šitame reikale
> stebina ne rezultatas, o argumentacija.

Tai teisinga, pasak tos teisėjos, argumentacija. Dirba - uždirba - mokės
alimentus. Motina, jei nedirba, jai tektų dėl alimentų paplušti. Dargi
įvertinkime, kad esant diedovčinos sąlygomis moteris gali už daug maž
analogišką darbą gauti (būtent pabrėžiu gauti, o ne faktiškai
uždirba) -20..-50% eilės mažesnį DU.

Vyrui šancai būtų turbūt tik jei jis būtų pinigais aptekęs ir darbas būtų
jam ne pragyvenimo, o savęs realizacijos ir socializacijos priemonė, iš
serijos pusė etato arba valandinis dienos metu, gerai prognozuojamas,
netoksiška, nerizikingas ir etc...

Problema vaiko globos nediferencijavime pagal amžių/išsivystymą. Nes teisybė
tokia, kad tėvas vaikui iki +/- 2 metų papo neduos. Kaip ir teisybė, kad
kada formuojasi moralinės nuostatos ir vaikas, kaip individas apsibrėžia
ribas, kas yra galima/kas ne, tėvas daug svarbesnis.