Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-01 23:54:58
> Bet jeigu alimentus reikia mokėti ne visada. T.y. Linas rašo, kad ta
> pareiga
> gali būti arba gali jos nebūti, tai mano klausimas yra - kada alimentai
> tampa pareiga? Pasakykite situacijos pvz.

Neteisingai supratai. Pareiga islaikyti vaika yra visada. Taciau pareigos
islaikyti savo vaika nevykdymas neatima teises bendrauti su vaiku.

> Ir mane labiau domina situacijos, kai įvyksta netyčiukas tarp
> nedraugaujančių žmonių. T.y. kiekvienas po to nueina savais keliais ir
> mergina nutaria auginti vaiką.
>
> Na ir domina tas atvejis, kai vaikinas irgi nori, kad mergina viena
> augintų vaiką, nes tas vaikinas nori kartais su savo vaiku susimatyti.

Ir kas tose situacijose domina - vistiek nelabai ikertu....
Ar turi teise tevas bendrauti su vaiku ? Taip.
Ar tam turi buti mokami alimenntai ? Ne.
Kada atsiranda pareiga moketi alimentus, jei vaiko tevas nesutinka to daryti
? Po teismo nutarties isigaliojimo.