Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Fwd
Data: 2009-07-03 14:49:29
Man rodos kolega, jūs turite kažkokių problemų :) Nepriimkit asmeniškai, bet labai jau iš vienos pusės į viską žiūrit.
Paimkime tarkime du kraštutinius variantus.
Vienas: motina tinginė, susirado turtingesnį vyrą, pasidarė vaiką, dabar nori gauti babkių ir piršto nejudindama gyventi ramiai. Tuo tarpu tėvas, sąžiningas ir darbštus vyras, nori auginti savo sūnų. Jis ir jo tėvai juo rūpintųsi kiek galėtų, mylėtų visa širdimi:). Nieks nesakė, kad vyras dirba po 12h per dieną. Buvo rašyta, kad jis turi gerą darbą, o "skiria daug laiko", tai galima interpretuoti ir palyginus jo išdirbamas 6h su motinos 0h. Nėra žinoma, galbūt jis jau susitvarkęs/susitvarkys darbus taip, kad reikėtų dirbti tik pusę dienos.
Antras: moteris prižiūri vaiką, todėl negali susirasti pastovaus darbo. Vaiką myli, rūpinasi. Tėvas, ambicijų kupinas, nori prisiteisti globą sau. Ne tiek dėl vaiko, kiek 'atkeršyti' motinai. Mano, kad palenks teisėja pasisamdęs geresnius advokatus, argumentuodamas materialine nauja jam.

Kiekvienas čia skaitant pasirenka variantą, kuris jam arčiau širdies ;) Kolegai kaip matau artimesnis antrasis. Labai gaila, kad nieks kol kas neiškėlė klausimo, o kaip pačiam vaikui bus geriau..;)