Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-07-03 02:05:45
Linas Petkevičius wrote:

> Po biski situacioja gereja, bet tendencijos dar jauciasi. Viena ish nedaug
> sriciu, kur ir vyrai gali aiskinti, kad jie diskriminuojami :) Vien tik ko
> verta mano matyta nutartis, kur nusprendziama vaika palikti su motina, nes
> (nepažodžiui, bet...) "tėvas verslininkas, turi darbą, kuriam skiria daug
> laiko, o motina bedarbė, ką tik baigusi mokslus ir artimiausiau metu
> dirbti nežada. Todėl teismas mano, kad motina turės daugiau laiko rūpintis
> vaiku. Tėvo argumentai, kad jis turi galimybę samdyti auklę, bei vaiku
> padės rūpintis seneliai, teismui neatrodo pakankami".

Bet tai pačiam neatrodo, kad tokie argumentai debiliški švelniai tariant,
jei auklė su seneliais auklės ir rūpinsis tuom vaiku, tai gal tegu jie ir
eina į teismą ir prašo, kad jiems tą globą paskirtų?  Kam tam tėvui ta
globa reikalinga, jei jis tik sąskaitas apmoka?  Sąskaitas apmokėti galima
ir atskirai nuo vaiko gyvenant.