Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-03 12:02:21
Vasari, vasari,

Manau, kad nepakankamai tiksliai perskaitei mano žinutę:)))
"išžaginta ir NUMARINTA"!

T.y., mes jau nešnekam apie tokius gyvenimo džiaugsmus, kaip gimę vaikai. Mes šnekam apie murder-death-kill!!!!
:))) "išžagintos ir numarintos". Ir "pataškant", o ne "prigrūdant ir apvaisinant". Suprantat, apie kokius alibi kalbu? :)