Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: remi
Data: 2009-07-02 22:07:06
Jeigu tikrai zinai kad jinai plastake, tai gelbek savo vaika, imkis greiciau
pats auginti ir tik neverk kad teismas neduos. Neduoda tik vienu atveju -
jei pats esi dar didesnis plastakius.

Beje, jei vaikas uzauges pateiks irodymus kad tas tevas smarkiai venge ji
auginti, kad alimentai tik per teismus ar anstolius buvo isreikalaujami, o
gal netgi mokami is vaiku fondo,  tai nezinau ar tas teismas puls priteisti
islaikyma senatveje