Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 16:33:17
ai, tos samokslo teorijos tai man juoka jau kelia. Tipo pasidaro vaika nuo turtingo ir uzsitikrina sau ramu gyvenima 20 metu i prieki :) Pirmiausia pana turetu buti nepescia, kad galetu uzsiimti tevystes irodinejimais, ir paskui dideliu alimentu prisiteisimu. Teismas gali ir nuspresti, kad uzteks ir 250 ar 500 lt/men vaiko islaikymui :) ir visas praturtejimo planas eina suniui po uodega. Tiksliau eina i minusa, nes vaika islaikyti kainuoja daugiau :)
O dar paziurekime is medicinines puses - pastoti nera taip lengva, turetu buti nemazai sutapimu. Nebent dirbtinis apvaisinimas :)

T:)