Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-03 13:06:17
Patikėčiau tokiu scenarijumi, jei būtų rimtos sąsajos tarp A ir B. O jei
anonimai A ir B tarpusavyje, o tarkime B užsilenkus, A yra pavyzdingas
pilietis, nepatekęs niekada į teisėsaugos akiratį, labai abejoju, ar
prokurorai, esant normaliai gynybai galėtų ką nors pritempti. Čia dar
kažkada skaičiau, kad pasak mokslavyrių buožgalvių DNR fragmentai pas moterį
lieka čiut ne visam gyvenimui. Kitaip sakant, pasikapsčiu iš peties, galima
surinkti visų partnerių DNR. Ar tai reiškia, kad jie visi potencialūs
kileriai? Aš taip nemanau.