Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Fwd
Data: 2009-07-02 09:32:04
"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:h2gi6a$sup$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir mane labiau domina situacijos, kai įvyksta netyčiukas tarp
> nedraugaujančių žmonių. T.y. kiekvienas po to nueina savais keliais ir
> mergina nutaria auginti vaiką.
O koks skirtumas, tyčiukas ar netyčiukas? Vaikas nuo to kitoks tampa? Sorry už offtopic'ą, bet nesuprantu net kaip tokie klausimai gali kilti :) Gal čia aš labai jau senamadiškų pažiūrų, ar mada kokia atėjo, kad kyšt-myžt, o kas bus, nesvarbu? Užstatei vaiką, tai būk mielas ir prisiimk visas tėvo pareigas. Tai vadinama ATSAKOMYBE :) Ne visada gyvenime darai tik tai ko nori pats. Na o jei merga melavo kad saugosi, tai galėsi visą gyvenimą ją pelnytai vadinti melage, bet nuo to vaikas niekur nedingsta.

> Na ir domina tas atvejis, kai vaikinas irgi nori, kad mergina viena augintų
> vaiką, nes tas vaikinas nori kartais su savo vaiku susimatyti.
Tada geriausias variantas ne vaiką gamintis, o šunį nusipirkt.