Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-02 14:04:23
vulgariai nuskambes, bet yra ir kita medalio puse mokant alimentus. Vaikai privalo rupintis savo nusenusiais tevais. Tad ......jei vaikas augs geroje seimoje (ne tavoje) ir  tu jam mokesi minimuma (kiauliska) alimentus, vaikui po kiek tai metus, tapus ministru, o tau nebelaikant slapimo-galesi pareikalauti, kad jis tau apmoketu vieta seneliu namuose.  Ta prasme-uz sumoketus apie 100 klt (tarkim mokant 22m, apie vidutiniskai 4800lt i metus)-turesi aprupinta senatve, jeigu tavo genai  tinkami ir vaiko mamos rupesciu bus isaugintas sugebantis turet pakankamai oficialiu pajamu zmogus ........girdejau, kad yra parsu, kurie ir pigiau ta senatve pasirupina :)