Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-07-03 11:46:50
Na bet atsiprašau, pats argumentas toks <pypt>, paskirkit man vaiką, nes aš
turiu sąlygas juom pats nesirūpinti ir nesirūpinsiu, atiduosiu seneliams,
darbas man svarbiau.  Tai čia protingo žmogaus argumentas?  Tas protingas
žmogus darbe viršininkui ar verslo partneriams prieš susitinkant
tikriausiai nesako, aš va atsiųsiu vietoj saves senelę kokią ar pasamdysiu
ką iš darbo biržos, jie viską padarys, o pinigus tai jūs man mokėkit?  Jam
gal greičiau reiktų skirti priverstines psichologo konsultacijas, jei
tokios Lietuvoj būtų, gaila nėra.

O kad ten kažkas turi daugiau pinigų ir gali kažką nupirkti, tai kas iš to?
Jis ir taip yra ir liks tėvas ar motina visam gyvenimui, nesvarbu kartu ar
nekartu gyvena, ir privalo leisti tuos savo pinigus savo vaiko išlaikymui,
kol tas pats saves nesugeba išlaikyti.  Jei jis nenori tų pinigų vaikui
leisti iš pykčio ar keršto, nes vaiko gyvenamą vietą ne su juo nustatė, tai
kaip tik būtų pirmos eilės argumentas, kad tokiai nebrandžiai ir
neatsakingai asmenybei negalima patikėti vaiko priežiūros.

Geresnis būstas gali būti antros eilės argumentas, bet kur čia geresnė
aplinka?  90% šansų, kad seneliams auginti paliktas vaikas bus pernelyg
išlepintas ir neprižiūrėtas, auklės jį gatvė ir kompiuteriniai žaidimai.
Ir pilna aplink pavyzdžių, kai turtingų ir pernelyg įsigilinusių į savo
verslą ar darbą tėvų vaikai lieka narkomanais, ir jokie pinigai jų
neištraukia.

Ir ką toks per jėgą prisiteisęs tėvas paskui pasakys vaikui, kai tas paaugs,
tavo motina taves neaugina, nes ji @@@@@ ir #######, ir tu pats vadinasi
pusiau @@@@@ ir #######?   O motina sakys, tavo tėvas  @@@@@ ir #######,
nes nusipirko brangesnius ir suktesnius advokatus ir iš gimdytojos vaiką
atėmė.  Tai čia nereikia „Pedagoginės poemos“ skaityti, kad suprastum, jog
to vaiko psichikai bus ate, ir kas iš jo kas doro gausis?  Ir šiaip
teisniai argumentai čia net ne į temą, teisininkai neturi jokios
kvalifikacijos toj srity..