Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-03 11:58:41

"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message
news:h2kghq$sks$1@trimpas.omnitel.net...
> Na bet atsiprašau, pats argumentas toks <pypt>, paskirkit man vaiką, nes
> aš
> turiu sąlygas juom pats nesirūpinti ir nesirūpinsiu, atiduosiu seneliams,
> darbas man svarbiau.  Tai čia protingo žmogaus argumentas?

Kiekvienas argumentus mato iš savo puses. Man jie labai protingi, o
išvartyti juos galima visaip: "Na bet atsiprašau, pats argumentas toks
<pypt>, paskirkit man vaiką, nes aš turiu sąlygas juom rūpintis 24 val. per
para ir nepaleisti iš ranku, nes visi kiti žmonės (nuo seneliu iki darželio
auklėtojos) jam nereikalingi ir bendravimas su jais be mano dalyvavimo
vaikui bus tik psichologine trauma. Idomu, kai statybines firmos vadovas
susitaria del namo statymo irgi laikoma jo privalumo ir kvalifikacijos
irodymu, jei pats eina murinti. Tipo jau tevas, kuris i viska ziuri realiai
ir zino, kad su vaiku negales buti 24 h/val (nes vaikui to ir nereikia) -
psichologine trauma ? Tai gal ir ta dieduka Austrijoj, kur vaikus rusyje
augino irgi bereikalo nubaude - jis gi tvienas vaikas rupinosi ir nieko
jiems netruko - kame problema. O mamytes tinginyste ir noras per dienas prie
serialu sedeti - afigiennas pliusas ? Idomiai gaunasi - nuo aštuoniu iki
penkiu sau ir vaikui pinigus užariantis tėvas laikomas prastesniu kandidatu
jo auklėjimui, nei per dienas ant sofos besivaliojantis padaras.