Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: bullka
Data: 2009-07-01 23:50:18
Tą jau išsiaiškinome, kad tai pareiga.
Bet jeigu alimentus reikia mokėti ne visada. T.y. Linas rašo, kad ta pareiga
gali būti arba gali jos nebūti, tai mano klausimas yra - kada alimentai
tampa pareiga? Pasakykite situacijos pvz.

Ir mane labiau domina situacijos, kai įvyksta netyčiukas tarp
nedraugaujančių žmonių. T.y. kiekvienas po to nueina savais keliais ir
mergina nutaria auginti vaiką.

Na ir domina tas atvejis, kai vaikinas irgi nori, kad mergina viena augintų
vaiką, nes tas vaikinas nori kartais su savo vaiku susimatyti.

Abi situacijos yra tokios, kai jokių vedybų net nebūta.