Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-03 14:58:27

> Nepyk, Linai, bet speju, kad pats esi issiskyres ir liepsnoji kerstu savo
> buvusiajai, o vaikai tau tik kersto priemones. Laimei, sitas teismas
> ziurejo vaiko interesus, o ne uzgautas tevelio ambicijas

Matai, ash su dauguma tavo argumentu sutinku, arvba bent jau laikau, kad jie
turi teise buti uzsakitomi uz rimtus. Taciau, teiseja nuejo lengviausiu
keliu. Jeigu atmesti beletristika, jos argumentas buvo paprastas - "tevas
dirba - todel vaikas motinai". Mane šitame reikale stebina ne rezultatas, o
argumentacija.