Tema: Re: Kokiais atvejais mokami alimentai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-02 22:52:08
Po biski situacioja gereja, bet tendencijos dar jauciasi. Viena ish nedaug
sriciu, kur ir vyrai gali aiskinti, kad jie diskriminuojami :) Vien tik ko
verta mano matyta nutartis, kur nusprendziama vaika palikti su motina, nes
(nepažodžiui, bet...) "tėvas verslininkas, turi darbą, kuriam skiria daug
laiko, o motina bedarbė, ką tik baigusi mokslus ir artimiausiau metu dirbti
nežada. Todėl teismas mano, kad motina turės daugiau laiko rūpintis vaiku.
Tėvo argumentai, kad jis turi galimybę samdyti auklę, bei vaiku padės
rūpintis seneliai, teismui neatrodo pakankami".