Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Korke
Data: 2014-12-12 09:54:54
man irgi pasistojo klausimas, kad jei ne karta i savaite, na gerai menesi
vazineji (ir vis kazkur kitur, nes nu antra kart varant, kad navigacijos
reiktu tai ka as zinau), antraip plesyt maike, kad man reik, kad smarte butu
visa usa pastoviai ...
slidinet su navigacija vaziuot ? cia i kur ? i negyvenamas salas kurnors,
kad nuo namu slenkscio nunavigtuotu? ble kiek vaziaves i austrijos/italijos
miestukus niekad nereikejo navi, nes kad ir juose paciuose adresa surast tai
navi nelabai gelbeja, o kaip iki miestuko davaziuot, kad nerast..... nu ka
as zinau... gal zmogus ir be gyvenimo budo vadybininko neissivercia, o mes
cia uzsimuoplem, kad su 64GB sedi