Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-09 00:37:26
On Mon, 08 Dec 2014 21:23:08 +0200, amenox wrote:

> Hahah, na taip, aš gi sakiau per maža talpa dar smartuose, per maža. Va

Siuo klausimu manau sutariam. Tai ko cia gincijiesi tada?

> kai bent pusė Google Marketo tilps va tada jau bus kaip tik, bo maža
> kas, reik kažkokią aplikaciją paleist, o jos blyn tuo metu dar nėra
> instaliuota smarte, ir paspaust markete Install jau "fpadlu" ir ką
> daryt? Afigiet problema. :))) O dėl tų 250 appsų duodu galva nukirst, jų
> panaudosi kokius 50 per gyvenimą max. Bo priinstaliuosi dar 250 ir

Tai jau gali guldyt ta savo galva ant kelmo.

> reikės prieš tai buvusius išmest nes pritruks vietos. Ir tada įdomiausia
> dalis kai trinant pamatai appsa ir pagalvoji - o nx aš ją išvis
> instaliavau ir kas čia yra? Primena kai kada matytųs windowsų juserius

Tokie appsai skrenda nx. Bent jau maniskiai susideliojo per ilga laika ir
liko tik tie kuriais naudojuosi ir isgyveno ne viena "ravejima" eilini
karta ieskant vietos. Beje, nauju appsu jau senokai neinstaliavau.

> kai dekstopas nuklotas shortkutais ir start meniu skrolinasi pusvalandį,
> bo "o gal prireiks" tai negi instaliuot po to? :)

Androidas tai ne windowsai, ten tokios nesibaigiancio skrollinimo
problemos nera, shortkutus galima susidet taip kad problemu nekyla.

--
kthxbai.