Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: amenox
Data: 2014-12-08 21:24:28
Hahah, na taip, aš gi sakiau per maža talpa dar smartuose, per maža. Va kai
bent pusė Google Marketo tilps va tada jau bus kaip tik, bo maža kas, reik
kažkokią aplikaciją paleist, o jos blyn tuo metu dar nėra instaliuota
smarte, ir paspaust markete Install jau "fpadlu" ir ką daryt? Afigiet
problema. :))) O dėl tų 250 appsų duodu galva nukirst, jų panaudosi kokius
50 per gyvenimą max. Bo priinstaliuosi dar 250 ir reikės prieš tai buvusius
išmest nes pritruks vietos. Ir tada įdomiausia dalis kai trinant pamatai
appsa ir pagalvoji - o nx aš ją išvis instaliavau ir kas čia yra? Primena
kai kada matytųs windowsų juserius kai dekstopas nuklotas shortkutais ir
start meniu skrolinasi pusvalandį, bo "o gal prireiks" tai negi instaliuot
po to? :)