Tema: Re: COMM: OnePlus One 64 GB
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-06 02:02:53
On 2014-12-04 11:47, amenox wrote:
> Man tai įdomu kam sirti 64 ir daugiau? Filmuojam daug? Viso gyvenimo
> mptrioškių biblioteka netelpa?

I 16Gb ViaGo neidesi (su EU ir US zemelapiais). Instaliavus kelias
programeles, net Ios neatnaujinsi... Ten vartotojui lieka kazkas apie
9Gb. ViaGO zemelapiai uzima daugiau kaip 8Gb...
Minimali vartotina Iphone komplektacija butu 32Gb, bet su tiek 6 iphono
nebuna. Taigi, pirkti galima tik 64Gb, ir ne maziau.

Audrius K.