Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: ManXP
Data: 2014-12-04 15:56:11
Nezinau, pas mane Xperia Z su 16 GB, pas drauge Moto G su 8 GB. I abu
telefonus surasytos visos reikalingos aplikacijos, offline navigacija (ne
tik su LT, bet ideti ir kitu saliu zemelapiai), nemazai MP3 (kad sportuot
nebutu liudna), pas drauge dar simtai PDF/DOC/XLS failu darbo reikmem, ir
abu issiverciam. Aisku, viso gyvenimo foto archyvai ir kt laikomi ne
telefonuose, o kompuose ir isoriniuose HDD, tai gal del to.

"Valodia"  wrote in message news:m5pmo9$kk2$1@trimpas.omnitel.net...

pradekim nuo to, kad 16 ten JAU nebebuna is gamyklos. pora gps mapsu, po
graju, pora filmu "na fsiakyj pazarny", spotify off muzonas ir rukai kamputi
su savo aceit 16.. jau nekalbu apie fotkes ir filmavima..

"amenox"  wrote in message news:m5pka8$iu8$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nepirkčiau jokio iPhone, aš kalbu apie tuos gigabaitus smartuose aplamai.
Kaip ir 64bit, quad ir kitokius mirtinai reikalingus dalykus, norint
atsidaryti feisbuką. :)