Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Korke
Data: 2014-12-04 16:07:50
Bet tai ne Mazvydo biblioteka gal visa nuskanuota laikyt?
Gyvenau su 16, pakako, dabar su 8 irgi uztenka :-/
Navigacija, ofisiniu doku redaktorius, teamvieweris, communicatoriai visokie
popsiniai, 3 debesiniai apps'ai, muzono offlinenines mediatekos ner poreikio
kaupt, nes spotify'jus ar radija tenkina...  O apie kazko daugiau nei
youtube'o klipuko ziurejimas per ~5" ekrana??? na cia jau tikrai reik
neturet ka daugiau gyvenime veikt.