Tema: Re: COMM: OnePlus One 64 GB
Autorius: Korke
Data: 2014-12-08 09:57:22
Ne nu ble...nes _KIEKVIENAM_ yra privaloma kazkokia supista ViaGO su visos
europos ir visu statu mapais, nes nu be to tai... apgailetinai skamba, kai
per į mailus savo vienetine situacija cia pritempineji.
Kam navigacija gyvenimo budas ne mobilkese su jomis smaukosi ir
nesiplaiksto, kad jei sitas VG netelpa - tai jau pezda o ne aparatas ar ne
gudrafono useris....
Faktas, kad daugiau nei 16GB reikia tik visokio plauko smartizvrashencams :)