Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-08 19:26:49
As taip nesakiau,
As sakau, kad su 8GB ar net 16GB aparatais, kurie plius neturi galimybes det
SD korteles siais laikais statistiskai puikiai issivercia pensininkai ar
kiti smartu kaip paprastu telefonu (gal nesileiskim i detalizacijas kokiu
tikslu zmones smartus perka) besinaudojantys zmones (savaime aisku, yra
pradvynutu pensininku, ir yra tokiu, kurie praktiskai jokiu appsu nenaudoja,
bet, pvz., labai megsta fotografuot viska is eiles ir per menesi 1GB
nuotrauku pavaro).
Lygiai taip pat yra jaunu/vidutinio amziaus zmoniu, kurie puikiai sutelpa su
savo info i kelis GB, taciau statistiskai jie yra isimtis, o ne taisykle -
kaip ir sakiau, as tokias isvadas darau is ne vienos desimties mano rankose
pabuvojusiu ivairiu zmoniu aparatu - jei smartu yra aktyviai naudojamasi ne
tik skambinimui/SMS'ams, tai jame yra ir muzikos, ir kazkokiu video failu,
ir zaidimu, ir bbz kiek ir kokiu appsu, ir navigacija (vat pagrinde jos
sudejimui daznai telefonus ir gaunu :-))

Todel mano supratimu idealus atminties kiekis siuolaikiniam telefone - 16GB
vidines (appsu/geimu instaliacijom) + SD korta visam uzerio turtui ir
navigacijai su gigabaitiniais zemelapiais. Jei uzeris is tu, kuriam vietos
nereikia, SD korteles gali nenaudot :-) Zodziu, tokia konfiguracija
santykinai pigi ir tenkina absoliucios daugumos poreikius. Bet jei SD kortos
ikist galimybes nera, tada daugeliu (butent daugeliu, o ne absoliuciai
visais) atveju 16GB variantas yra gaidys.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/