Tema: Re: COMM: OnePlus One 64 GB
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-10 15:44:51
On 2014-12-10 13:50, amenox wrote:
> Šiaip ateičiai, su ViaGo mes absoliučiai nesusiję juo užsiima
> pagrindinis Garmin padalinys,

Tai todel ir siulai smartfonus, kuriuose netelpa pagrindinio garmin
padalinio parduodamos prekes :)) Nes jei netilps i smartfona, tai yra
sansu, kad nupirks is jusu atskira devaisa - o dabar rimta konkurencija
:-))  Negrazu taip savo motininei firmai kiaulinti, negrazu :-)) Cia
turetum issijuoses irodineti, kad butina pirkti iPhona su 128Gb (nes
tame iPhone viago uzimtu maziau negu 10% ir praktiskai nesijaustu, kad
ja instaliavai :-)))

Audrius K.

  taip kad giliai pakvėpuok ir atsipalaiduok.