Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-08 17:27:33
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:m64eq4$u88$1@trimpas.omnitel.net...
> Drįstu pastebėti kad tiek panda tiek tamsta matuojate pagal save.

As matuoju ne pagal save, pvz pas mane yra tik ~20 nuotrauku su tam tikra
tekstine informacija ir nei vieno muzikinio ar video failo :-)
Zaidimu iki 10 kazkokios smulkmes laiko uzmusimui extra atvejais ir NFS
kazkuris nuo senu laiku. Navigacija yra. Viskas, isskyrus pacias
instaliuojamas programas laikoma SD kortoj, todelman asmeniskai telefono
atminties dydis yra giliai px, o jei jis neturi SD lizdo - jis man
neegzistuoja.
O va tai ka as parasiau yra matuojama pagal n+1 ciupinetu telefonu - nors
tai ne mano sritis, ale is savo klientu/pazistamu/giminiu vis sulaukiu
prasymu ka nors ijungt/isjungt/paleist/suinstaliuot, tai vat bendras ispudis
toks ir susidaro

> Ir beje dėl vieno tai sutinku - "kokiu nuotrauku is aparatu zmones
> neisimineja praktiskai niekada", tai reiškia kad tokio tipo vartotojai
> užmuš bet kokį smartą, nors ir su 1Tb. :)) Galiu tik paantrinti kad dar
> tokio tipo vartotojai taip pat ir netrina jokių appsų pas save kol užkemša
> viską. :)

Taip. Ir tie 8 ar 16 teoriniu GB is esmes uzkemsami per pirmus kelis
menesius anksciau paminetiems dalykams. Per likusius 1-2 metus telefono
tarnavimo laiko kimsimas gerokai suleteja (bo "baze" kazkokia jau yra, tai
labiausiai dauginasi nuotraukos)

> Iš savo patirties pažįstu žmones kurie šiais laikais ir su 8 Gb sėkmingai
> gyvena. Taip kad kiekvienam savo.

Taip, as irgi tai sakiau, kad ne visiem tas smart'as kaipo toks realiai
reikalingas, kitiem reikalingas, bet su juo nei klausoma muzikos, nei
fotografuojama (mano asmeninis atvejis), kai kurie ir navigacijos neturi,
tada taip, visokiem smulkiem appsam, organaizeriam, mailui daug gigu
nereikia. Bet kaip sakiau, is ciupinetu keliu desimciu aparatu tokie dalykai
ir juntamai maziau nei 10GB visokios userio infos matyti tik pavieniais
atvejais ir kai telefonas papuola i nagus dar naujas :-)