Tema: Re: COMM: OnePlus One 64 GB
Autorius: amenox
Data: 2014-12-04 13:32:19
Aš tiesiog matau kaip žmonės sėkmingai su 8 gyvena, todėl ir klausiu ką
daryti su 32 ar 64. Tiesiog kokių pvz. jei galima, kalbu apie statistinį
vartotoją. Ok, paimam kokį navigacijos apsą su offline mapais, toliau kas?
Filmuojam 4K, mptrioškinam? Bikoz tradicinis browsinimas, meilai, skaipai nu
niekaip man su tokiais kiekiais nesiderina.