Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-05 18:37:12
On Thu, 04 Dec 2014 16:31:17 +0200, amenox wrote:

> Na imho žinoma pagrindas paskambint/atsakyt, kažkiek fockių, žaidimų
> kažkiek, kalendorius, emailas, task'ai, notes, delfiai, feisbukai,
> skaipai, navigacija na kaip ir viskas apart dar keletos kokių
> nestandartinių appsų.

Taip, ir visam sitam geriui 16Gb mazoka.

> Tu tai išskirtinis atvejis. :) Bet įdomu paklausyt tavo 16 Gb turinį,
> papasakok ką turi turėt kiekvienas vidutiniškai statistinis smarto
> naudotojas.

Kuom gi as isskirtinis? Va, gali pasiknist:

http://proin.ktu.lt/~draugaz/S1.png
http://proin.ktu.lt/~draugaz/S2.png

Kaip matai praktiskai pilnas, telefone kaip ir belekuriam SSD reikia
laikyt kokius 20% laisvu kontrolerio manevrams, kad nepradetu stabdyt.

Visos nuotraukos ir video mano paties daryti ir neseni, daug ka del
vietos trukumo tenka ismetinet (kas jau savaime uzpypia). Sukraut i
debesi tai ne atsakymas, nes net ir per Wifi stabdo jei ne thumbnailai.
Jau nekalbant apie tai, kad wifi daug kur paprasciausiai nera.

Muzikos tik pats minimumas, gerokai maziau nei seip noreciau.

Appsai beje beveik visi atsiriekia po ~50mb ar daugiau tai greit ir
prikapsi.

--
kthxbai.