Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: amenox
Data: 2014-12-04 16:31:29

"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:14a15abc0f8.7175404620890823181@news.omnitel.net...

> Kas yra smarto paskirtis?

Na imho žinoma pagrindas paskambint/atsakyt, kažkiek fockių, žaidimų
kažkiek, kalendorius, emailas, task'ai, notes, delfiai, feisbukai, skaipai,
navigacija na kaip ir viskas apart dar keletos kokių nestandartinių appsų.

> Turiu smartą su 16gb, neturiu nei vieno bliurėjaus ar net dvd rip'o, bet
> telefonas jau pilnas. 16 gb mažai, periodiškai galvot ką čia ištrynus
> užknisa.

Tu tai išskirtinis atvejis. :) Bet įdomu paklausyt tavo 16 Gb turinį,
papasakok ką turi turėt kiekvienas vidutiniškai statistinis smarto
naudotojas.