Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-09 11:46:13
On Tue, 09 Dec 2014 09:50:48 +0200, amenox wrote:

> Nesvarbu apie kokį smartą diskutuosim, su 8, 16, 32, 64 ar 128 gb,
> visada atsiras tokių kurie pasakys kad tiek per mažai, nes netelpa mano
> apsai,
> geimai, muzika, filmai (galite pratęsti) :). Aš tiesiog norėjau pasakyti

Be abejo kad atsiras. Bet egzistuoja tam tikra (su laiku beje
besikeicianti) riba su kuria gali gyventi dauguma juzeriu. Ir ji siuo
metu jau gerokai virsija 5GB ir netgi 12GB.

Beje, truputis statistikos: mano kontoroje darbiniu iphonu su 16GB jau
nebedalina. Ir ne todel, kad IT departmentas jauciasi labai dosniai, o
todel, kad juzeriai eme masiskai maistaut. Cia beje keli simtai juzeriu
ir dauguma nera technikos frykai beigi vaikezai.

> kad vartotojai šiais laikais išpendėję ir tiesiog jiems px kaip
> tvarkingai sutvarkyti duomenis kai gamintojai vis didina talpą, didesnė

O tave tai stebina? Isskyrus keleta keistu entuziastu sitie kas
savaitiniai tvarkymo darbai daugumai neteikia jokio dziaugsmo. Todel tai
yra labai vertinga fycia kai juos reikia atlikt kuo reciau.

> talpa - daugiau visko galiu prikišt, nes o gal prireiks. :) Tai žinoma
> kad gerai, bet tai didina smarto kainą už kurią reikia sumokėt. Aš už
> tai kad smartai būtų su talpa maždaug 3x daugiau nei užima OS plius

O koks kam skirtumas kiek ta OS uzima? :)

--
kthxbai.