Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: =G=
Data: 2014-12-09 13:57:02
Ponas, perskaičiau iki čia visus komentarus, bet belieka tik pasakyti,
kad, tamsta, vis dar gyvenate 1981, kai Gates'as pasakė savo žymiąją
frazę "640 KB RAM'o visiems bus per akis".

Nenoriu kartoti to, ką jau daugelis jums bandė paaiškinti. Pats iš 32 GB
turiu 3 GB laisvų. 16 GB be SD yra nebent visokių nuskriaustų
ekosistemų, kaip Windows Phone, pateisinimas. Žmonėms, kurie nori
telefonu naudotis laisvai, o ne kaip 1980-ais Žigulius, kai kiekvienas
turėdavo mokėti juos remontuoti, 32 GB+ is a must.