Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Aladdin
Data: 2014-12-05 10:18:42
Nu kam knisi prota su savo tais isitikinimais? Smartas skirtas daug funkciju atlikti. Labai nemazai
tautos su juo fotkina, su laiku fotkes daug vietos atima. Kazkiek savo muzikos, filmu laiko (ne
bdrip), navigacija, keletas sunkiasvoriu geimsu. Asmeniskai as su smart'u filmuoju treniruotes slow
motion rezimu. Pas mane 32GB erdves ir jau arteja link ribos. Su 16GB is vis nesusisukciau, tiksliau
gal ir susisukciau, bet butu pastovus diskomfortas. Aisku jei smart'as naudojamas vien tik i FB
parasyti ir sms siuntineti, tada su kaupu ir 8GB pakaks.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!