Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-10 10:04:33
On 2014-12-08 17:37, monaxas wrote:
> Onieko. Gigabaitiniai žaidimai, viso pasaulio mapsų beproto...

Cia beproto yra mapsai europos ir us??? Ka, tu i us nuvaziaves kiekviena
karta imi is nuomos navi uz 10-15$ uz diena??? Man pigiau savo asmenine
naudotis. Ar Eu mapsai nereikalingi, nes vaziuojant iki kokios italijos
ar norges geriau naudotis onlaininiais????  Be proto yra nesuvokti, kam
reikalinga navigacija, ir kad zmones (bent mano pazistamu dauguma)
keliauja (bet per atostogas, bet ne tik po lietuva)

Audrius K.

Kiekvienam savo. Bet sutik, nekiekvienam statistiniam juzeriui tų
belenkiek gigabaitų reik.