Tema: Re: COMM: OnePlus One 64 GB
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-10 09:49:17
On 2014-12-08 13:31, amenox wrote:
> Tie _KIEKVIENI_ su iškreiptais reikalavimais įsigyja smartą su
> iškreiptais specais (su dviem simais, su 8 Gb ramo, su 256 GB vidinės su
> 4 microsd slotais ir pan.) :) Aš nesiginčyju, po kokių metų gal 16 bus
> minimumas, bet dabar tai išsipisinėjimas imho.

Issipisinejimas atstovauti garmina ir teigti, kad geriausi smartfonai
tie, i kuriuos netelpa pono atstovaujamo garmino navi. Ir irodineti,
kad yra issipisinejimas pirkti smartfona, kuriame normaliai veikia
garmino navi.

Audrius K.
P.S. Nors cia, matyt, amenox biznio planas: pirkit smartfonus, i kuriuos
netelpa navi, perkama is appstore, ir poto dar nusipirksite atskira navi
irengini is amenox uz brangiai...