Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: amenox
Data: 2014-12-08 13:26:48
EN+US sakai? Tai gal tu visą WORLD kartu su openstreet susidėjęs? Nes maža
kas, dauguma gi naudojasi pastoviai. :)

P.S. Hint, nekurie kiti kuriem mapai reikalingi naudojasi regionais - kas
yra GEROKAI mažiau nei pilnas mapas, kainuoja mažiau, updeitinasi greičiau.
Nors žinoma, jei tu kasdien važinėjiesi iš Barselonos į Oslą pakeliui per
Vašingtoną ir Katarą tada atsiprašau kad pasiūliau. :)