Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: ManXP
Data: 2014-12-08 17:41:53
pilnai pakanka tik pensininkam ir tiem, kuriem smartas nx reikalingas, bet
nesiojasi del ivaizdzio

Pagal togia logika iseina, kad visi mieste turetu vazinet su mopedais arba
smartais (blogiausiu atveju), nes neduok dieve nusipirksi 4/5 vietu
automobili, o dauguma laiko vistiek vaziuosi vienas arba su koiu keleiviu.
Nu dalbajobas busi, ne kitaip! Tai va dabar atsakyk i klausima - vazineji su
mopedu? Jeigu ne, tai tikiuosi, kad visada vaziuojat penkiese? Nes jeigu ne,
tai viskas aisku - esi ivaizdzio auka

"Caponi"  wrote in message news:m64d5p$t2t$1@trimpas.omnitel.net...

Nu niekaip nedaug. 16GB teorines atminties (praktiskai is kurios buna ~12GB)
pilnai pakanka tik pensininkam ir tiem, kuriem smartas nx reikalingas, bet
nesiojasi del ivaizdzio arba del to, kad padoriu durnafonu siandien nelabai
yra. Zinoma, pas kiekviena iprociai skirtingi, ale kiek teke pastebet, tai
kokiu nuotrauku is aparatu zmones neisimineja praktiskai niekada, muzikos,
jei jos klauso, daugeliu atveju turi po kokius 2-3GB, kokia nors offline
navigacija su daug nesiparinant sumestais visos Europos zemelapiais uzima
bent kelis GB. Vat jau netoli tos ribos ir turim, neskaitant visokios
smulkmes po keliolika-keliasdesimt MB siukslynelio. O jei dar, kaip padugne
sake, kyla noras pazaist koki rimtesni geima, tai kiek maciau, telefonams
naujausios saudykles jau gerokai per 1GB perlipa. Ir pezda. Nors kaip ir
nieko egzotisko labai nera.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/